کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی نشاط

کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی و فیزیوتراپی نشاط کرج

کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی نشاط

کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی و فیزیوتراپی نشاط کرج


مرکز طب فیزیکی نشاط با تمرکز بر بیماری های مفاصل، استخوان و ستون مهره ها با پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا در خدمت بیماران محترم می باشد. مرکز توانبخشی نشاط با تمرکز بر توانبخشی بیماران دچار سکته مغزی، ضربه های مغزی، ام اس، سی پی و ضایعات نخاعی در بخش های فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی و ارتوپدی فنی با پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا در خدمت بیماران محترم می باشد.
آخرین مطالب
چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۴ ب.ظ

نقرس

 

نقرس چیست؟

نقرس در واقع نوعی آرتروز است و می­تواند باعث ایجاد درد و ورم در مفاصل شود. در ابتدا به نظر می­رسد که تنها یک مفصل را درگیر خواهد کرد و این مشکل بیشتر در انگشتان بزرگ پا دیده می ­شود. این اتفاق بیشتر در افرادی رخ می­ دهد که دارای مقادیر بالایی از اوریک اسید در خونشان می­ باشند. اوریک اسید می­تواند کریستال­ های سوزن مانندی را تشکیل دهد که در مفاصل ساخته شده و عامل ایجاد درد می­ باشند. کریستال­ های اوریک اسید می­توانند در داخل لوله­ هایی که ادرار را از کلیه­ ها به مثانه حمل می­ کنند تشکیل شوند. این کریستال­ ها می­توانند به سنگ­ های کلیوی تبدیل شده و باعث ایجاد درد و یا مشکلات دیگر ادرار شوند.

علائم نقرس چیست؟

 

 

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی