کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی نشاط

کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی و فیزیوتراپی نشاط کرج

کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی نشاط

کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی و فیزیوتراپی نشاط کرج


مرکز طب فیزیکی نشاط با تمرکز بر بیماری های مفاصل، استخوان و ستون مهره ها با پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا در خدمت بیماران محترم می باشد. مرکز توانبخشی نشاط با تمرکز بر توانبخشی بیماران دچار سکته مغزی، ضربه های مغزی، ام اس، سی پی و ضایعات نخاعی در بخش های فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی و ارتوپدی فنی با پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا در خدمت بیماران محترم می باشد.
آخرین مطالب
يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۵۰ ب.ظ

واریس

واریس شایع ترین بیماری عروقی است که حدود 10 تا 20 درصد جمعیت به آن مبتلا می شوند. در این بیماری دیواره سیاهرگ ها متورم شده و برجستگی هایی به شکل غده های کوچک را به وجود می آورند. سیاهرگهای بدن دریچه هایی برای کنترل خون دارند، زمانی که دریچه ها دچار اختلال شوند این عوارض در سیاهرگ ایجاد می شود و بیماری واریس بروز می کند.

معمولاً بیماری واریس مشکل جدی نیست، اما گاهی می تواند نشان دهنده بیماری جدی انسداد رگهای عمیق باشد و تأمین مواد مغذی برای پوست و ماهیچه را دچار مشکل کند و عوارض جدی تری مثل زخم و قانقاریا ایجاد نماید.

 

 

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۰۵
کلینیک تخصصی نشاط

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی