کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی نشاط

کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی و فیزیوتراپی نشاط کرج

کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی نشاط

کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی و فیزیوتراپی نشاط کرج


مرکز طب فیزیکی نشاط با تمرکز بر بیماری های مفاصل، استخوان و ستون مهره ها با پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا در خدمت بیماران محترم می باشد. مرکز توانبخشی نشاط با تمرکز بر توانبخشی بیماران دچار سکته مغزی، ضربه های مغزی، ام اس، سی پی و ضایعات نخاعی در بخش های فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی و ارتوپدی فنی با پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا در خدمت بیماران محترم می باشد.
آخرین مطالب
شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۳۳ ب.ظ

استفاده صحیح از کوله پشتی

 

استفاده از کوله‌پشتی‌ها در ۱۰ سال گذشته به شدت شایع گشته است. برخی مطالعات نشان داده‌اند که بیش از ۹۰% کودکان و افراد بین سنین ۸ تا ۱۷ سال از کوله‌پشتی استفاده می کنند. در کنار این، میزان شکایات از درد پشت، شانه و درد گردن در میان این گروه نیز افزایش چشم گیری یافته است که احتمالا بخشی از آن مربوط به استفاده از کوله پشتی می باشد.

 

استفاده درست از کوله‌پشتی با حمایت عضلات و ماهیچه‌های شکم صورت می پذیرد. اما هنگامی که این کوله ها پر بار می‌شوند و یا به طور نادرست بلند می‌شوند و یا بر روی یک شانه حمل می‌شوند، بافت‌های نرم و عضلات ناحیه پشت می توانند تحت فشار قرار گیرند و آسیب ببینند. تکرار روزانه این حرکات اشتباه، سبب وارد آمدن آسیب به ستون فقرات و از بین بردن  تعادل ماهیچه‌ای در ستون مهره ها می شود.

چه راه حلی برای کاهش این آسیب های ناشی از استفاده کوله پشتی وجود دارد؟

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۳۰
کلینیک تخصصی نشاط

نظرات (۱)

۳۰ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۰۷ طراحی اپلیکیشن

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی