کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی نشاط

کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی و فیزیوتراپی نشاط کرج

کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی نشاط

کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی و فیزیوتراپی نشاط کرج


مرکز طب فیزیکی نشاط با تمرکز بر بیماری های مفاصل، استخوان و ستون مهره ها با پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا در خدمت بیماران محترم می باشد. مرکز توانبخشی نشاط با تمرکز بر توانبخشی بیماران دچار سکته مغزی، ضربه های مغزی، ام اس، سی پی و ضایعات نخاعی در بخش های فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی و ارتوپدی فنی با پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا در خدمت بیماران محترم می باشد.
آخرین مطالب
چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۷:۵۴ ب.ظ

علل درد دست چیست؟

 

چه چیزی می­تواند باعث دست درد شود؟

شرایط مختلفی می­تواند باعث ایجاد درد در دست­ها شود. که این شرایط می­تواند شامل موارد زیر باشند:

  • استئوآرتریت: یا آرتروز اصطلاحی است که جهت بیان آسیب های مفصلی ناشی از فرسودگی مفصل به کار می رود. انواع مختلف آرتروز وجود دارد. شایع­ترین نوع آرتروز که به استئوآرتریت معروف است با افزایش سن ایجاد می­شود و باعث درد، سفتی و ورم مفاصل انگشتان دست می­شود.
  • روماتیسم مفصلی: نوعی التهاب مفصلی است که منجر به ایجاد درد، سفتی و ورم مفاصل انگشتان دست می­شود. که این سفتی بیشتر در هنگام صبح احساس می گردد.
  • انگشت ماشه­ ای: حالتی است که در آن انگشت نمی­تواند به طور طبیعی صاف شود. این وضعیت زمانی رخ می­دهد که هنگام خم کردن انگشتان، انگشتمان قفل می گردد. انگشت ماشه ای می­تواند باعث ایجاد درد در انگشتان و کف دستان شود. این اختلال می­تواند منجر به ایجاد مشکلاتی در زردپی­ها گردد. زردپی­ها بافتهای بسیار قدرتمندی هستند که می­توانند ماهیچه­ها را به استخوان­ها متصل کنند.

 

 

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی