کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی نشاط

کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی و فیزیوتراپی نشاط کرج

کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی نشاط

کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی و فیزیوتراپی نشاط کرج


مرکز طب فیزیکی نشاط با تمرکز بر بیماری های مفاصل، استخوان و ستون مهره ها با پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا در خدمت بیماران محترم می باشد. مرکز توانبخشی نشاط با تمرکز بر توانبخشی بیماران دچار سکته مغزی، ضربه های مغزی، ام اس، سی پی و ضایعات نخاعی در بخش های فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی و ارتوپدی فنی با پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا در خدمت بیماران محترم می باشد.
آخرین مطالب
سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۴۳ ب.ظ

درمان غیرجراحی آرتروز

 

 

جهت کنترل بهتر علایم بیمار و تسکین درد ناشی از آرتروز و همچنین بهبود عملکرد بیماران، علاوه بر مصرف دارو و نیز انجام برخی تزریقات داخل مفصلی که در کنترل علایم بیماران مفید هستند، جهت  کنترل درد و تورم ، به حداقل رساندن ناتوانی ، بهبود کیفیت زندگی ، جلوگیری از پیشرفت روند بیماری باید اقدامات دیگری نیز صورت پذیرد. آموزش بیماران جهت انجام این اقدامات و نیز پذیرش بیمار در مورد نقش خود در درمان آرتروز، نقش مهمی در موفقیت درمان خواهد داشت. البته طرح برنامه درمانی باید مطابق انتظارات بیمار ، سطح عملکرد و فعالیت وی، تعداد مفاصل درگیر و شدت بیماری، نیازهای شغلی بیمار و نیز توجه به بیماری های همراه وی باشد.

شایعترین شکایات بیماران مبتلا به آرتروز درد و محدودیت حرکتی ناشی از آن می باشد. یافته های معاینه در مفاصل دچار آرتروز شامل درد و حساسیت ، ایجاد برجستگی استخوانی و تولید صدا در مفصل می باشد. بیماران مبتلا به آرتروز غالبا از تورم مفصل ، سفتی و خشکی صبحگاهی مفصل و گاهی دردهای شبانه شکایت دارند.

اما مهمترین اقداماتی که در درمان غیر دارویی آرتروز مفصل به کار می روند شامل موارد زیر می باشد، همکاران ما در مرکز جامع طب فیزیکی و توانبخشی نشاط با طرح یک برنامه درمانی مناسب و اختصاصی برای هر بیمار، کمک شایانی برای رسیدن به اهداف زیر می نمایند.

رعایت بهداشت مفصل چیست؟

 

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۶
کلینیک تخصصی نشاط

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی